Skip to content
esce.net.pl

esce.net.pl

  • Strona główna
  • Marketing
  • Strony WWW
  • Reklama
  • O nas
  • Kontakt
  • Strona główna
  • Strony WWW
  • Czy znasz wszystkie rodzaje pozycjonowania stron internetowych?
  • Strony WWW

Czy znasz wszystkie rodzaje pozycjonowania stron internetowych?

7 kwietnia 2022

Strony internetowe można pozycjonować w różny sposób. Wybór rodzaju pozycjonowania zależy od przedmiotu działalności przedsiębiorstwa, jego środowiska konkurencyjnego oraz grupy docelowej. Jakimi czynnikami się kierować? Czy pozycjonowanie stron internetowych wszystkimi metodami to dobre rozwiązanie?

Pozycjonowanie ogólne

Ten rodzaj pozycjonowania polega na wyborze ogólnych słów kluczowych. Nie jest on polecany dla mniejszych firm czy takich, które dopiero rozpoczynają swoją działalność. Nie sprawdzi się również dla firm lokalnych oraz tych, które mają silną konkurencję. Kiedy więc się sprawdzi?

To pozycjonowanie stron internetowych, z którego korzystają marki ze stabilną i długoterminową wysoką pozycją na rynku. Ich witryny zajmują już pierwsze miejsca w Google, ale nadal muszą robić wszystko, aby je utrzymać. Mają jednak tak wypracowaną pozycję w wyszukiwarce, że nie sposób im zaszkodzić.

Czy to znaczy, że inne firmy mają zrezygnować z pozycjonowania ogólnego? Jeśli się zastanowimy, okaże się, że takie przedsiębiorstwa już pozycjonują się w ten sposób, ale dodatkowo. Bowiem frazy kluczowe znajdują się i tak w słowach kluczowych z długiego ogona, o których opowiemy za chwilę.
Pozycjonowanie na długi ogon

Jest to najbardziej skuteczna technika pozycjonowania stron dla praktycznie każdej branży. Trudność leży jedynie w doborze odpowiednich słów kluczowych do treści. Ważne, aby frazy miały wystarczającą ilości wyszukiwań w Google, ale jednocześnie nie charakteryzowały się zbyt wysoką konkurencyjnością.

Pozycjonowanie stron internetowych na długi ogon sprawdzi się szczególnie na blogu firmowym. Dzięki temu można w precyzyjny sposób odpowiadać na pytania odbiorców, jednocześnie kierując ruch z bloga na inne podstrony w witrynie.
Pozycjonowanie lokalne

Korzystają z niego lokalne przedsiębiorstwa usługowe, które chcą zareklamować się w konkretnym regionie. Ich strony nie muszą wyświetlać się na zapytania ogólne czy pytania użytkowników z innych miast. Cechą charakterystyczną pozycjonowania lokalnego jest obecność w słowach kluczowych nazw miast czy regionów.

Pozycjonowanie stron internetowych na konkretnym obszarze najlepiej prowadzić w witrynie przy pomocy podziału specjalnej podstrony z ofertą na dane miasto. Daje to zdecydowanie lepsze wyniki niż w przypadku pozycjonowania na długi ogon. Frazy lokalne cechują się bowiem mniejszą konkurencyjną niż pozostałe typy słów kluczowych.

Continue Reading

Poprzedni: Jak umieścić swoją stronę wyżej w wynikach wyszukiwania Google?

Przeczytaj także

Jak umieścić swoją stronę wyżej w wynikach wyszukiwania Google?
  • Strony WWW

Jak umieścić swoją stronę wyżej w wynikach wyszukiwania Google?

6 kwietnia 2022
Kompletny przewodnik po optymalizacji witryny pod kątem SEO
  • Strony WWW

Kompletny przewodnik po optymalizacji witryny pod kątem SEO

4 kwietnia 2022

Aktualności

Sztuka pisania dobrych opisów dla stron www
  • Reklama

Sztuka pisania dobrych opisów dla stron www

12 kwietnia 2022
Description, czyli opis był jeszcze kilka lat wcześniej jednym z narzędzi używanych przez pozycjonowanie. W opisie i współgrającym z nim tagu title umieszczane były frazy kluczowe. Dzięki nim roboty indeksujące wystawiały dobrą ocenę serwisom. Rok 2009 przyniósł zmiany. Oba...
Czytaj więcej
Jak zoptymalizować stronę zgodnie z wytycznymi Google? rozmieszczenie stron w Google

Jak zoptymalizować stronę zgodnie z wytycznymi Google? rozmieszczenie stron w Google

11 kwietnia 2022
Zawód – copywriter. Czym jest copywriting i czy jest to dobra kariera zawodowa?

Zawód – copywriter. Czym jest copywriting i czy jest to dobra kariera zawodowa?

10 kwietnia 2022
Testimoniale na stronie internetowej – jak je prezentować, by były skuteczne?

Testimoniale na stronie internetowej – jak je prezentować, by były skuteczne?

9 kwietnia 2022
Najlepsze miejsce na liście wyszukiwania

Najlepsze miejsce na liście wyszukiwania

8 kwietnia 2022

Polecamy

Sztuka pisania dobrych opisów dla stron www
  • Reklama

Sztuka pisania dobrych opisów dla stron www

12 kwietnia 2022
Jak zoptymalizować stronę zgodnie z wytycznymi Google? rozmieszczenie stron w Google
  • Reklama

Jak zoptymalizować stronę zgodnie z wytycznymi Google? rozmieszczenie stron w Google

11 kwietnia 2022

Nie przegap

Sztuka pisania dobrych opisów dla stron www
  • Reklama

Sztuka pisania dobrych opisów dla stron www

12 kwietnia 2022
Jak zoptymalizować stronę zgodnie z wytycznymi Google? rozmieszczenie stron w Google
  • Reklama

Jak zoptymalizować stronę zgodnie z wytycznymi Google? rozmieszczenie stron w Google

11 kwietnia 2022
Zawód – copywriter. Czym jest copywriting i czy jest to dobra kariera zawodowa?
  • Marketing

Zawód – copywriter. Czym jest copywriting i czy jest to dobra kariera zawodowa?

10 kwietnia 2022
Testimoniale na stronie internetowej – jak je prezentować, by były skuteczne?
  • Marketing

Testimoniale na stronie internetowej – jak je prezentować, by były skuteczne?

9 kwietnia 2022
© esce.net.pl